Business Plan, o emisiune ZF susţinută de BCR. Cum a început povestea Maestro, brandul românesc creat din visul unei tinere de 23 de ani. Denisa Tache, fondator şi administrator, Merak Advertising: „Toţi din jur îmi spuneau să renunţ. Dar atât de tare am crezut în proiect, încât nu am lăsat nimic să mă oprească“
„Mi-am scris pe perete în norvegiană: voi construi ceva mare.“ Aşa începe povestea uneia dintre cele mai cunoscute reţele de pizzerii din România, spusă de Denisa Tache, fondatoare şi administrator al Merak Advertising – compania din spatele brandului Maestro. Cu un vis clar, multă determinare şi curajul de a merge împotriva curentului, Denisa a pornit pe un drum antreprenorial la doar 23 de ani, în ciuda descurajărilor şi a lipsei de garanţii pe care o tânără le putea oferi atunci. „Nu vorbesc norvegiană, dar acela a fost momentul în care am decis să schimb ceva. M-am trezit într-o dimineaţă, am simţit că începe o etapă nouă şi am scris pe perete, în norvegiană, că voi construi ceva mare. Voiam independenţă, voiam să creez ceva recunoscut şi dincolo de graniţe.“ Denisa recunoaşte că a crescut alături de mama sa, implicată tot în zona HoReCa, şi de acolo i s-a transmis gustul pentru antreprenoriat.
Alte ştiri de Ziarul Financiar
Republicarea materialelor este posibila doar cu acordul sursei.Condiţii de utilizare.